2010. november 10., szerda

Bree Tanner rövid második élete és az eltűnésem oka :-)

Kedves Olvasóim!

Először is nagyon-nagyon elnézést kérek, hogy ilyen nagyon eltűntem, de mindjárt írom is, hogy mi volt rá az okom. Egy jelenleg kb. fél kilós és 25 hetes kicsibaba növekszik bennem :-) és én sajnos, a rosszullevős terhesek közé tartozom, ezért nagyon ritkán tudtam csak egyáltalán gép elé ülni, hiszen, ha jól voltam, akkor azért a már meglévő nagyobbikkal is foglalkoznom kellett. :-)

Közben azért a rajongásaim sem szűntek meg, természetesen a megjelenés napján beszereztem a Bree Tanner rövid második élete című új Stephenie Meyer könyvet és be is faltam egy fél nap alatt. Nagyon tetszett, nagyon jó volt a másik oldalról is látni a történetet, hogy mennyire átalakul a gondolkodásuk vámpírként. Gondolom, Ti is így vagytok vele. Szerintem a borítója is szenzációs.


És izgatottan várom már a Harry Potter 7. részének első felét, ami ennek a hónapnak a végén érkezik a mozikba. A fent említett ok miatt, sajnos, nem tudtam elkészíteni az első hat film elemzését, pedig nagyon szerettem volna, rengeteget gondolkodtam rajta és nagyon sok ötlet van a fejemben még velük kapcsolatban, de nyilván ezek nélkül is meg tudjátok nézni. :-D Ezen a linken viszont találtok két új jelenetet és három werkfilmet, lehet készülni a látványosságra! Azért, ha egyszer még lesz rá időm, megpróbálok sort keríteni megírásukra, mert nagyon kikívánkoznak belőlem. :-)

Szóval, igyekszem visszatérni ide /is/, hiszen február végétől vélhetően még kevesebb időm lesz... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése