2010. március 28., vasárnap

Elismerés

@gitól kaptam ezt a nagyon szép díjat! Nagyon szépen köszönöm az elismerést, nagyon jólesik! Tündér vagy! Kedves olvasók, blogírók, @ginak fantasztikus hátterei vannak, Filmvirágé és a családi blogunké is az Ő műve, érdemes nála körülnézni!!!


A díjhoz tartozó szabályok:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek. /7 embert nem biztos, hogy össze tudok szedni, de igyekszem!/
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


7 dolog rólam:
- A férjem és a kisfiam a legfontosabbak az életemben.
- Rossz alvó vagyok.
- Egy munkahelyi képességeket vizsgáló teszt pár éve kimutatta, hogy a szociális érzékenységem 96%-os.
- Életvidám vagyok, sokat mosolygok és nevetek.
- A legjobb barátnőmet, szinte nővéremnek, pótanyámnak, egyszóval családtagnak tekintem.
- Szeretnék egy kislányt is a kisfiam mellé. De persze, újabb fiúnak is örülnénk. :-)
- Zenei kedvenceim: Depeche Mode, Szekeres Adrien és filmzenék.

És akiknek továbbadnám: Ági, Eszter, Chef Viki. Bocsánat, csak hármat sikerült összeszednem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése